fredag 14. februar 2014

Litt om meg selv

Hei og velkommen til bloggen min!




Jeg er Karin Arntzen, nettlærer og veileder på vosenopplæringa i Den Åpne Skolen. Jeg er ikke flink nok når jeg bruker digitalt utstyr i jobben min, og av denne grunn tar jeg nå noen studiepoeng i nettpedagogikk ved UiN. Det å opprette en blogg og bruke denne som et pedagogisk redskap er en av de obligatoriske mappeoppgaver vi har på studiet.

Jeg har ikke blogget før, og nå blir det nok læring med prøving og feiling, Jeg hiver meg ut i det ...

Jeg bor på Stokmarknes i Hadsel kommune. Her er det godt å bo, vi har hurtigruta og vi ser Møysalen. Når det i tillegg er vakker natur, så kan vi ikke ha det bedre.

4 kommentarer:

  1. Flott, Karin, dette går så det suser:)

    SvarSlett
  2. Utmerket begynnelse på blogginga og godt med kommentarer fra dine medstudenter.

    SvarSlett
  3. Tusen takk Thomas. Nå er jeg i gang. Første oppgave er snart ferdig skrevet, og om ikke lenge så vil jeg publisere den her inne. Spennende!

    SvarSlett